Cum sa vinzi rapid un produs sau serviciu pe un site de anunturi

Fata de sfarsitul anilor ’90 si chiar inceputul anilor 2000, perioada in care majoritatea activitatilor comerciale se efectua in offline, prezentul ne indica un procent foarte mare al persoanelor dornice sa rezolve aceste actiuni folosindu-se de puterea internetului.

Motivele pentru care dorim sa tranzactionam online sunt relativ simple si tin de usurinta prin care se pot incheia intelegerile, nemaifiind nevoie sa parcurgem sute de kilometri pentru a ne intalni cu partenerii de afaceri. Cand vine vorba de comert, o solutie la indemana de a vinde sau de a cumpara produsele vizate este reprezentata de anunturile online, site-urile de specialitate oferindu-ne posibilitatea sa tranzactionam atat gratuit cat si in baza unui cont platit, care ne ofera mai multe privilegii.

Suntem ferm convinsi ca a ajuns la urechile voastre vestea lansarii unor portaluri noi de anunturi si tindem sa credem ca, din pura curiozitate, ati incercat macar odata sa vindeti sau sa cumparati un produs prin intermediul acestor platforme. In momentul in care activitatea voastra se rezuma doar la a vinde produse, sunt cateva elemente fundamentale de care ar trebui sa tineti cont pentru ca sansele de reusita sa creasca semnificativ.

1. Adaugati date reale, ele inspira incredere

Vanzarile pe un site de anunturi gratuite se realizeaza in baza unui cont de utilizator in care vi se vor solicita diverse informatii despre voi, incepand cu cele de baza si pana la date de contact sau activitatea firmei(daca este cazul). Veridicitatea datelor este un factor fundamental pentru credibilitate, fiecare cumparator tinand cont de acest lucru in momentul unei achizitii. Completati-va profilul cu absolut toate informatiile solicitate de site-ul de anunturi si incercati sa creati o legatura stransa cu posibilii vostri clienti.

2. Fotografia este obligatorie

Nu ne referim la imaginile produselor sau serviciilor expuse ci la fotografia de profil. Adoptand o fotografie falsa, veti avea un dezavantaj din start iar clientii va vor evita datorita suspiciunilor intalnite. Solutia ideala ar fi adaugarea fotografiei personale in randul contului de persoana fizica sau adaugarea logo-ului firmei, acolo unde profilul de vanzator este dedicat unei persoane juridice.

3. Obtineti feedback-uri pozitive

Elementul cheie verificat de orice cumparator este feedback-ul primit in tranzactiile precedente. Lucrurile stau cat se poate de simplu in aceasta situatie si totul este la indemana voastra, astfel ca daca ati avut grija ca vechile colaborari sa se incheie cu succes, clientii vostri fiind multumiti de produsele sau serviciile prestate, veti primi cu siguranta feedback-uri pozitive care vor intari imaginea profilului vostru de vanzator si va vor fluidiza extrem de mult activitatea ulterioara.

4. Expunerea produselor si a serviciilor in mod adecvat

Cand spunem expunere ne referim la modul prin care reusiti sa adaugati anunturile voastre. Luam ca exemplu adaugarea unui anunt imobiliar, fiind vorba despre o casa sau un apartament pus spre vanzare/inchiriere, este foarte important sa alegeti in mod corect categoria. In aceasta situatie, se preteaza doar zona de anunturi imobiliare, aici fiind inglobate anunturi related. In cazul unui anunt corect formulat, tineti cont de completarea corecta a titlului si a informatiilor suplimentare, adaugati cat mai multe poze autentice si aveti grija sa oferiti o varietate cat mai mare de date de contact.