Lenovo, pe locul 1 la vanzarea de laptopuri

Lenovo tocmai si-a publicat rezultatele pentru anul 2020. Si, in ciuda Covid-19, grupul a stiut cum sa se mentina pe linia de plutire si a obtinut rezultate record pentru al doilea trimestru consecutiv.
Lenovo este mai mult decat o marca. In realitate, aceste grup specializat in tech poseda mai multi asi in maneca. S-a lansat pe piata laptopurilor, a smartphone-urilor (odata cu achizitionarea Motorola). Si compania este mandra sa anunte o cifra de vanzari in crestere cu aproximativ 33% intr-un singur an, de 17,2 miliarde de dolari.

Lider pe piata laptopurilor si a device-urilor inteligente

Marca este prezenta de mai multa vreme deja in sectorul laptopurilor. Este cunoscut in special pentru laptopurile dedicate companiilor. Astfel, veniturile de 14 miliarde de dolari afiseaza o crestere cu pana la 27% de la un an la altul. Un progres care se datoreaza unei reactivitati pozitive in ceea ce priveste telemunca. Ceea ce a facut ca de la o zi la alta Lenovo sa ajunga lider pe piata laptopurilor dar si pe piata altor device-uri inteligente. De altfel, marca devine pentru prima data in istoria sa numarul 1 pe piata smartphone-urilor din Europa. In ceea ce priveste piata din China, Lenovo a inregistrat o crestere de 30%.

Piata smartphone-urilor a urcat datorita achizitionarii Motorola

Segmentul smartphone-urilor a fost si el unul pozitiv pentru marca Motorola. Marca a anuntat in acest segment cresteri pozitive, mai precis cifra de afaceri s-a dublatpentru anul 2020. Astfel incat 2020 este pana in prezent cel mai buna an pentru Lenovo pe piata smartphone-urilor si asta se datoreaza faptului ca a decis sa achizitioneze Motorola.

Si, pentru Lenovo, aceasta ascensiune va continua fara indoiala odata cu implementarea tehnologiei 5G pe smartphone-urile comercializate. De fapt, Lenovo este determinat sa devina un actor important pe piata de smartphone-uri, vrea sa seduca publicul cu diferitele modele de Motorola pe care urmeaza sa le scoata pe piata.