Promovarea turismului in Dambovita cu ajutorul ziarelor locale

Cand vine vorba de turism, atentia este indreptata in general catre zonele cele mai dezvoltate din punct de vedere turistic ale tarii, precum litoralul, Delta si muntii Carpati, in mod special zona Meridionala.

Prin comparatie cu aceste zone ce cunosc anual cel mai mare flux turistic, restul zonelor din tara pot fi considerate subdezvoltate din punct de vedere turistic, desi Romania este presarata din plin de orase de vast interes istoric si arhitectural.

Tocmai de aceea insa, pentru potentialii investitori sau pentru cei ce doresc sa inceapa o afacere in domeniul turismului, zonele mai putin promovate in prezent pot reprezenta rampa de lansare ideala. Odata cu dezvoltarea internetului, devine din ce in ce mai usor de descoperit oportunitati de afaceri sau proprietati imobiliare ce pot fi transformate in superbe pensiuni si in aceste zone mai putin cautate decat principalele zone de interes turistic. Judetul Dambovita este un astfel de loc, acoperind si o parte din Carpatii Meridionali si ascuzand numeroase comori turistice.

Judetul Dambovita, situat in Muntenia, intre judetele Brasov, Prahova, Giurgiu si Arges, are multe de oferit din punct de vedere turistic, in special capitala de judet, orasul Targoviste.

Vacanta in Targoviste inseamna vacanta intr-un fost centru cultural-artistic si politico-militar al Tarii Romanesti, ce a servit drept capitala de judet timp de aproape 300 de ani.

Astazi, Targoviste se lauda cu numeroase obiective turistice, majoritatea grupate in complexul Curtea Domneasca, insa putin turisti aleg vacanta in Targoviste datorita lipsei unei campanii de turism puternice in zona. Mai mult decat atat, judetul Dambovita are numeroase obiective de interes turistic, mai putin cunoscute, precum Cheile Tatarului, Cheile Zanoagei, Zimbraria Neagra de la Bucsani si altele.

Toate aceste comori naturale si istorice asteapta sa fie vizitate, lipseste insa promovarea de care are nevoie zona, promovare ce s-ar putea face prin urmatoarele metode:

1. Preluarea articolelor de interes turistic din ziarele locale si republicarea acestora in publicatii mai mari, ori preluarea unui ziar din Dambovita si publicarea acestuia online, cu rubrici specifice despre zonele de interes turistic. Mediul online largeste numarul de potentiali cititori fara limita de zona, judet sau chiar tara. O versiune in limba Engleza ar putea chiar atrage turisti din strainatate.

2. Promovarea locala intr-un ziar Dambovita pentru cresterea fluxului de turisti din judet in zonele de interes turistic. De asemenea, ziare de anunturi online precum Raid Dambovita pot fi o modalitate usoara de a promova pensiunile turistice sau vanzarea proprietatilor din zone de interes turistic pentru a revigora turismul in zona.

3. Nu in ultimul rand, aparitia site-urilor precum http://www.etargoviste.ro, portale online ce contin toate informatiile necesare, atat pentru locuitorii orasului, dar si pentru vizitatorii aflati in trecere.

O simpla privire in rubrica de anunturi imobiliare sau de vanzari-cumparari a ziarului Raid Dambovita demonstreaza faptul ca exista oferta de pensiuni si proprietati in zone turistice ce pot fi exploatate, este nevoie doar de investitori.

Din aceste motive, pentru investitorii interesati de afaceri in domeniul turiosmului, astfel de zone inca neexploatate precum judetul Dambovita pot reprezenta oportunitatea de afacere asteptata, iar ofertele se gasesc doar la un click distanta odata cu aparitia tot mai multor portale si ziare online locale.