Trenduri in imobiliare, ecommerce si inchirieri auto

trendurile in afaceriImobiliare, ecommerce si piata de rent a car – sunt trei mari domenii de afaceri importante in Romania, care dicteaza in ultimii ani traiectoria unei bune parti a economiei. Se pot remarca mai multe trenduri in aceste zone de business, tendinte dezvoltate pe fondul situatiei socio-economice actuale.

Trenduri pe piata imobiliara

Piata imobiliara se confrunta cu cateva probleme care par sa fie in avantajul tuturor celor care detin spre vanzare diferite imobile gata construite si amenajate. Nu e surprinzator nici ca a crescut numarul celor care ofera vila de vanzare Iancu Nicolae sau in alte zone rezidentiale din Bucuresti, locuinte cu preturi destul de piperate.

Cresterea inflatiei a determinat si cresterea preturilor la materialele de constructii, dar si ale terenurilor, iar autorizatiile de constructii se obtin tot mai greu. Chiar si meseriasii sunt intr-un numar tot mai redus, iar oamenii care vor o casa, aleg atent in ce sa investeasca. Exista insa foarte multi oameni carora le este teama ca economiile lor se vor defavoriza, asa ca investesc in case la cheie sau imobile pe care le ofera in chirie.

Trenduri in ecommerce

A crescut cererea de produse si servicii online, desi nu atat de mult ca in pandemie. Pentru a trece mai usor peste perioada nefavorabila din punct de vedere economic, unii au ales chiar sa-si suplimenteze activitatea profesionala cu 1-2 job-uri. Asta inseamna insa, mai putin timp pentru casa, gatit, cumparaturi etc. Motiv pentru care magazinele online cu acces la comenzi 24/7 inregistreaza tot mai multe comenzi alimentare si non-alimentare (televizoare, masini de spalat vase si rufe, incorporabile si altele).

Avand in vedere aceste tendinte, de la o zi la alta apar tot mai multi antreprenori, iar cei existenti de mult timp pe piata ofera o atentie tot mai mare catre strategiile de marketing, modalitatile in care-si pot creste traficul pe site, cat si catre colaborarile cu influencerii menite sa le aduca un portofoliu nou de clienti.

Trenduri pe piata de inchirieri auto

Nici piata de rent a car (cea mai consistenta fiind zona de inchirieri auto Bucuresti) nu e mai prejos pentru ca s-au semnalat tot mai multe solicitari venite din partea romanilor, dar si a turistilor care ajung in Romania. Preturile sunt mai avantajoase pe termen scurt si lung fata de achizitia si intretinerea masinilor proprii, iar oamenii au descoperit inclusiv ca, prin serviciile de rent a car, au posibilitatea de a testa masini scumpe pe care nu si le-ar putea permite in mod obisnuit.

Bucharestrealestate.ro arata ca tendintele in imobiliare arata in ansamblu dorinta romanilor catre o viata mai buna, dar si catre servicii care le fac viata mai usoara. Cei plecati mult timp in afara, aleg mai cu seama sa achizitioneze o locuinta in Romania intr-o zona unde exista mai multe posibilitati si unde se pot stabili cu succes, definitiv sau doar in concedii.

In ecommerce, tendintele arata ca tot mai multi aleg sa comande tot ceea ce au nevoie online. Nu e de mirare, spun specialistii. Preturile sunt mai competitive si oamenii regasesc orice au nevoie fara sa piarda timp alergand prin magazine. Cele mai mari incasari ale magazinelor online provin din vanzarea electronicelor si electrocasnicelor precum, televizoare, masini de spalat rufe si vase si altele.

Cat priveste piata rent a car, masinile inchiriate sunt o alternativa excelenta la automobilele personale pe care multi ajung sa le foloseasca ani de zile. Fara reparatii, fara costuri de intretinere si mentenanta, fara grija de a pregati masina pentru iarna si nici de a cumpara vigneta – acestea sunt unele din cele mai importante beneficii ale serviciilor de inchirieri auto promovate de firmele in domeniu.

Category:

Related Posts

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *